Fond de ten Avon Luxe - Review



   Buna dragele mele , astazi vreau sa va vorbesc putin despre fondul de ten Luxe de la Avon , pentru inceput vreau sa va spun cum ne este el prezentat si apoi o sa va spun si parerea mea. Acest fond de ten are o formula cu extract de safir alb , ce se adapteaza nuantei pielii si ofera acoperire impecabila si hidratare , il gasim in 5 nuante si are SPF 20 , pretul lui este intre 30-40 lei .
 Sa va povestesc acum si parerea mea despre el , imi place foarte mult ca vine cu pompita , este cremos si se aplica uniform pe ten ( il aplic cu buretel )  are o acoperire medie  as putea spune  , rezista de dimineata pana seara daca este setat cu pudra , eu il am in nuata Nude Bodice si se adapteaza foarte bine nuantei mele de ten.
 Sincer sa va spun imi doaream de mult acest fond de ten dar nu stiam daca o sa fie un produs bun si a durat ceva pana mi-am facut curaj sa-l cumpar , dar acum ca l-am achizitionat nu regret deloc banii investiti il el  pentru ca merita . Imi place si ambalajul produsului foarte mult , are 30 ml si este bun 24 luni de la deschidere.



Comentarii

Trimiteți un comentariu

Postări populare