Produse terminate luna Septembrie 2016




   Frumoasele mele , a venit timpul sa va povestesc despre produsele terminate in luna Septembrie .
Am terminat un parfum Avon Femme care mi-a placut destul de mult , mirosea bine si persista destul de mult.



 Am terminat si de la Clear un sampon care mi-a placut , curata foarte bine scalpul , face spuma , merita cumparat.



 Am terminat si o pasta de dinti Theramed care fata de celelalte 2 pe care le-am incercat aceasta a fost mai buna , avea particule albastre si rosi plus ca era si putin mentolata.



 De la Colgate am terminat si pasta mea de dinti preferata.



 Am terminat si o crema pentru maini de la Oriflame cu miros de cirese , mi-a palcut a fost o crema lejera nu foarte hidratanta dar eu cum nu am probleme cu pielea usca pot spune ca a fost ok.



 Tot de la Oriflame am si un burete de baie care sincer mi-a placut , dar cum nu mai sunt rep. la ei nu-l voi mai recumpara.



 Am terminat si un gel de dus cu zmeura de la Avon care mi-a placut super mult si cu siguranta il voi recumpara.


 Din Lidl am terminat un sapun lichid cu lapte si miere care mi-a placut destul de mult.


 Am si un spumant de baie de la Oriflame care l-am folosit ca si sapun lichid si mi-a placut mult mirosul lui si curata bine mainile.


 De la Avon am terminat un gel intim cu miros floral , stiti deja parerea mea despre el .




 Tot de la Avon  am terminat si un deodorant cu bila Cherish care mi-a placut si acum am tot de la ei doar ca alt miros.



 De la Dove am terminat un deodorant spray care protejeaza dar nu-l voi recumpara pentru ca are un miros foarte inecacios si trebuie sa ai grija pentru ca lasa urme albe.



 Am terminat si un pachet de servetele cu miros de cocos care mi-a placut .




 De la Siempre am terminat un pachet de absorbante zilnice care nu mi-au placut pentru ca nu stateau lipite in rest ca absorbante au fost ok.



 Si cum am fost racita am terminat o cutie de servetele cosmetice din Lidl .



 Si dupa cum bine stiti ca fac unghii am terminat si o cutie de manusi de unica folosinta care mi-au placut super mult .



 Arunc si 2 pile care mi-au placut foarte mult , 1 buffer pentru unghii ( cel portocaliu ) care la fel mi-a placut si inca un buffer cu mai multe parti pe care nu l-am folosit niciodata si am venit timpul sa-l arunc.


 Tot pentru unghii am terminat si un cleaner care a fost destul de ok , mirosul nu prea mi-a placut.



 Am terminat si 2 lenoruri , unul de la Cocolino si unul de la Lenor , ambele mi-au placut foarte , foarte mult si mirosul lor se mentine cateva zile bune in haine.





 Scumpul meu iubit a terminat si el un parfum de la Oriflame Dark Wood care ia placut foarte mult si mirosul se mentine cateva ore pe pielea lui.



 A terminat si el tot de la Clear samponul lui preferat pe care il foloseste de ani buni .



 A terminat si 2 deodorante , unul de la Avon si celalalt de la Dove , ambele au fost bune dar cel de la Dove la protejat putin mai bine.



 Si dupa cum bine stiti in fiecare luna termina aparatele lui preferate de ras de la Gillette.



Acestea au fost produsele folosite in luna Septembrie , sunt foarte curioasa daca voi ati folosit unul din aceste produse ?!


Va pup , o zi superba :* !

















Comentarii

Postări populare