TAG : Soferita la volan !



   Dragele mele , astazi am pentru voi un tag deoarece  nu am mai facut de  mult timpul unul , asa ca astazi vreau sa raspund la cateva intrebari despre cum este sa fi soferita. Tag-ul este luat de la Raluca Gheorghe  , sa incepem cu intrebarile.





1. La ce vârstă ai luat carnetul și unde (în ce țară)? 

 Am luat permisul la 20 de ani , in Romania .


2. De cât timp conduci?

Conduc de 7 luni .


3. Conduci mult sau te-ai descurca și fără mașină?

Nu conduc mult , dar nu mas putea descurca fara masina.


4. Diesel sau benzină?

Benzina.


5. Mașină mare sau mică? 

Mica :d .


6. Ce marcă de mașină preferi / detii ?

Detin un Opel Corsa din 2003 , automata cu doua usi .
Masina preferata Golf 5 .






7. Ai condus în străinătate? Diferențe față de România

Nu , nu am condus.


8. Cât de des claxonezi?

Foarte rar.


9. Te enervezi în trafic? Cum reacționezi când cineva îți taie fața?

Pana acum nu sa intamplat sa ma enervez , si nici sa-mi taie fata nu am patit pana .


10. Asculți muzică în mașină? De care?

Da ascult si imi place sa fie muzica data destul de tare , ascult melodii romanesti si straine.


11. Te-a oprit vreodată poliția? Motivul și cum ai reacționat

Pana acum nu ma oprit , nu stiu cum as reactiona , astept sa ma opreasca :) !


12. Îți place viteza?

Cel mai mult pana acum am condus maxim 100/110 . 


13. Amenzi?

Pana acum NU !


14. Peripeții la volan

Pana acum nu , pentru ca nu conduc foarte des , conduc cam de 2 ori pe saptamana cam asa .


15. Care este cel mai bun șofer dintre cunoscuții tăi?

Fara doar si poate , iubitul meu.


16. Pe cine nu îți place să ai în mașină când conduci?

Pe tata si scumpul meu iubit , au iei mereu ceva de spus.


17. Cu ce abilități te lauzi la volan? ( Parcare/orientare în spațiu/reflex/depasire ..etc.)

Prefer sa nu spun nimic :)))


18. Ce sfat le-ai da fetelor care vor să dea de permis?

Sa fie sigure pe ele si sa lase emotile deoparte , pentru ca eu din cauza emotilor tot cadeam la examen si am luat permisul a 4 a oara.


19. Cui îi dai mai departe acest tag?

Tuturor fetelor care conduc :* 


Acesta a fost tag-ul , spre ca va placut :* !
Ne revedem maine cu un nou articol , o seara frumoasa :*






Comentarii

Postări populare