KitUnghii.ro si PensuleMachiaj.ro - Review




   Buna , dragele mele in articolul de astazi vreau sa va spun cateva cuvinte despre site-ul KitUnghii.ro si experienta mea cu acest site. Daca ati terminat un curs si doriti sa incepeti sa faceti unghii cu gel sau doar sa va faceti pe voi , va recomand cu mare , mare drag acest site . Eu sunt foarte multumita pana acum de toate produsele cumparate de la ei . Daca o sa intrati la ei pe site o sa vedeti ca au diferite kit-uri fie pentru gel , fie pentru oja semi sau acryl , eu am achizitionat de la ei kit-ul pentru gel cu cele mai multe produse , adica cel cu 649.90 lei .
Sa va spun si cateva cuvinte despre cum a venit coletul , ce nu mi-a placut a fost ca nu a venit foarte bine impachetat si unele produse mai ca dadeau pe afara , dar bine ca au ajuns toate si nu sau pierdut din produse .
Am uitat sa va mentionez ca ei au si site pentru cosmetice PensuleMachiaj.ro , am comadat si de acolo tot un set de care sunt foarte incantata , pensulele sunt foarte ok , culorile sunt foarte picmentate , daca sunteti la incepu cu machiajul merita sa cumparati de la ei pentru ca au preturi foarte bune si produsele la fel de bune :* .

Sunt foarte curioasa daca voi ati comadat de la ei , daca da , astept pareriile voastre :* ?
Va las mai joc cateva poze cu kit-ul pentru unghii si setul de machiaj :* :*






Va pup , o seara frumoasa :* !

Comentarii

Postări populare