Produse terminate Decembrie-Ianuarie




   Buna frumoasele mele , astazi vreau sa va prezint ce produse am terminat in ultimele 2 luni si parerea mea despre ele , daca merita cumparate sau nu .


Am terminat un rimel din gama Luxe de la Avon mie una mia placut acest rimel , eu nu sunt genul sa am genele cat mai alungite si mai voluminoase , daca il vreti pentru gene lungi nu pot sa va spun daca este bun sau nu.




Am terminat si samponul meu preferat de la Clear , daca ma urmariti stiti ca tot pe acesta il folosesc , am incercat si alte sampoane dar fac matreata de la ele.





Am terminat impreuna cu iubitul meu si doua paste de dinti de la Colgate , acesta este preferata noastra .





Am schimbat si periutele de dinti pentru ca am cumparat periute electrice si sincer va spun ca nu mai vreau alta perie inafara de aceasta electrica . 




Am terminat si o crema de maini la 30 ml care a fost ok , intra repede in piele , avea un miros placut si lasa mainile catifelate.




Am terminat si cateva geluri de dus si un spumant de baie pe care lam folosit ca si gel de dus si a fost foarte ok. Si iubitul meua terminat un gel de dus care ia placut.







Am mai terminat si gelul meu intim preferat este acela cremos pe care il recumpar mereu.




Am terminat si doua deodorante care sunt ok acum cat este rece dar cand vine caldura nu mai sunt bune pentru ca nu prea protejeaza. Si iubitul meu a terminat unul si ia placut mult.






Am terminat si crema pentru copii de la Nivea pe care o foloseste iubitul meu si o mai folosesc si eu seara pentru ca este foarte hidratanta si lasa pielea catifelata.




Tot iubitul meu a mai terminat si balsamul dupa ras de la Avon care ia placut si acum are tot de la Avon dar din alta gama.




Tot el a terminat si un parfum de la Oriflame care ia placut foarte mult si persista cateva ore bune pe pielea lui. Si a mai terminat inca un parfum de care a ramas placut impresionat si daca il voi gasi undeva il voi recumpara.






De la Cien am terminat si un pachet de dischete demachiante care merita cumparate.





De la Palmolive am terminat un sapun lichid care sincer mia placut mult si pe viitor vreau sa-l recumpar.






Am terminat si cateva servetele umede si uscate de care nu am ce spune , sunt indispensabile in casa omului.







Iubitul meu a terminat si el aparatele lui preferate pentru ras , pe care le recumpara mereu.





Eu am terminat absorbantele mele preferate si vi le reomand si voua.





Am terminat si o cutie cu manusi de unica folosinta de care sunt foarte dezamagita si nu merita cumparate. Eu le folosesc atunci cand fac unghii .




Si daca tot ziceam de unghii am terminat si doua geluri care au foarte super faine si vreau sa le recumpar si o pudra acrilica transparenta care este si ea foarte ok.





Ei bine dragele mele , acestea au fost produsele terminate in ultimele luni , va pup si ne citim la urmatorul articol :* !



Comentarii

Postări populare