Produse terminate luna Iulie 2016

  Bun , frumoasele mele !



  A venit momentul sa va povestesc despre produsele terminate in luna Iulie si sa aflati parerea mea despre ele.
 Voi incepe cu o masca de fata care iti lasa o senzatie racoritoare si pielea mai fina la atingere , era foarte bine imbibata in produs , eu am cumparat-o din Profi si am dat pe ea 7 lei merita incercata.


 Am terminat si un sampon de la Elseve , imi place pentru ca curata bine parul dar eu am o problema cu matreata si nu stiu ce produs sa incerc sa scap de ea ! Daca stiti voi un sampon minune astept parerile voastre :* .


 Am terminat si un soufle pentru par de la Avon cu capsuni chinezesti care imi place destul de mult , descalceste parul , il lasa mai fin la atingere si mirosul ramane cam 2 zile in par , la acest produs eu as schimba sistemul de dozare in rest merita incercat.


 Tot de la Avon am terminat si spray-ul pentru protectie termica , eu il folosesc atunci cand ma usc pe par sau cand ma intind , nu pot sa spun ca este un produs minune dar mie una imi place acest spray.


 A venit timpul sa schimbam si periutele de dinti , eu am folosit-o pe cea de la Dentalux iar iubitul meu pe cea de la Oriflame din gama Optifresh , ambele periute sunt bune.


 Sa ramanem tot in zona orala si am terminat 2 paste de dinti de la Colgate din gama MaxWhite si MaxFresh , preferata mea ramne cea albastra pentru ca curata mai bine si lasa o senzatie de prospetime pe cand cea alba nu face acest lucru.


 Am terminat inca o pasta de dinti Thera med , nu-mi place deloc aceasta pasta de dinti pentru ca nu face absolut nimic , nu curata bine si ai senzatia dupa ce ai folosit-o ca nu te-ai spalat pe dinti ,singura cheste la ea care imi place este sistemul de dozare. Veti mai vedea la mine inca 2 tuburi pentru ca le-am primit cadou pe toate.



 Am terminat si un deodorant cu bila Full Speed care mi-a placut , eu deodorantele cu bila le folosesc seara iar cele spray ziua.


 Tot de la Avon am terminat si un gel de dus cu Papaya si Piersica , mi-a placut mult acest gel se potriveste de minune vara aceasta.


 Am terminat si o lotiune pentru corp cu ceai negru si ulei de cafea , eu am folosito pe picioare dupa epilat , are un miros destul de placut si intra repede in piele , nu pot spune nimic despre hidratare pentru ca este o mostra si nu mi-am dat seama cat de buna este pentru ca mi-a ajuns o singura folosire.



 Am terminat si gelul meu intim preferat de la Avon este acela cremos , merita cumparat.



 Am terminat si mini apa de parfum Premiere Lux care imi place super mult , mirosul persista si cu siguranta il voi cumpara in varianta mare.


 De la Cien am terminat o acetona care imi place dar dupa cateva folosiri nu a mai mers pompita,


 De la Discreet am terminat absorbantele mele zilnice preferate.


 Am terminat si un set de 10 aparate de ras care nu mi-au placut absolut deloc pentru ca in loc sa taie firul de par il smulgea ( intelegeti voi ce vreau sa spun ) nu merita cumparate.


 Am terminat si servetelele umede preferate.


 Am terminat si un balsam de rufe de la Cocolino care imi place foarte mult , lasa un miros foarte placut pe haine si persita cateva zile.


 Iubitul meu a terminat si el aparatele lui preferate de ras stiti voi deja care sunt.


 Si de la Avon a terminat un gel de dus care are un miros foarte fresh si care ia placut mult , l-am folosit si eu de cateva ori.



Acestea sunt produsele terminate in luna Iulie daca si voi ati folosit un produs mentionat de mine astept parerile voastre .


O zi frumoasa :* !














Comentarii

Postări populare