Unboxing Avon Campania 10/2016

  
   Buna , frumoasele mele !


  Astazi revin pentru voi cu un nou unboxing de la Avon campania 10 . Pentru inceput o sa va arat ce produse am primit cadou si ce  mi-am cumparat eu iar apoi o sa va prezint si produsele avute pe comanda. Sa incepem : 




  Pentru ca campania trecuta am avut comenzi de minim 260 de lei si campania acesta de minim 120 lei am primit 3 produse cu doar 1 leu.

Masca pentru ten Revitalising Retreat cu ginseng chinezesc ( 75 ml )
Spray de corp Planet Spa Aroma Therapy cu miresme senzuale ( 100 ml )
Elexir pentru baie Sweet Sensuality ( 250 ml )


 Eu in aceasta campanie am cumparat 2 parfumuri ce se vor lansa in campania 12 .

Apa de parfum Alpha pentru EA ( 50 ml )



Apa de toaleta Alpha pentru EL ( 75 ml )



 Acum sa vedem si ce produse am avut pe comanda :*

Set Incandessence :
Mini-apa de parfum ( 30 ml )
Deodorant cu bila ( 50 ml )


Deodorant cu bila Pur Blanca ( 50 ml )
Deodorant cu bila Full Speed ( 50 ml )


Spray parfumat Avon Luck ( 75 ml )



Lac de unghii Color Trend Fashion ( 8 ml )


Crema multifunctionala cu unt de cacao ( 400 ml )


Spray pentru descurcarea parului cu aroma de mango ( 200 ml )


Sampon si balsam cu aroma de mar ( 250 ml )


Gel cremos pentru igiena intima ( 300 ml )


Spray de corp cu cocos si fructul stea ( 100 ml )


Tratament peste noapte cu lavanda ( 150 ml )


Exfoliant pentru corp Garden of Eden ( 200 ml )


Gel de dus Indian Rituals ( 250 ml )
Gel de dus Oriental Sanctuary ( 250 ml )
Gel de dus Rio Cocktail ( 250 ml )
Gel de dus Ocean Surge ( 250 ml )


Creion de ochii Pencil Play ( Midnight Blue )


  Acestea au fost produsele acum sa va prezint si cataloagele :*

My Avon Magazine


Ofertele pentru reprezentanti


Avon Outlet


Catalogul campaniei C12



Care produs va atras atentia cel mai mult ? 
Va pup , o zi frumoasa !




Comentarii

Postări populare