Perie pentru curatarea tenului Avon - Review


   Stiti ca de curand am achizitionat si eu peria pentru curatarea fetei de la Avon de care am ramas placut impresionata si am zis sa va spun si voua parerea mea despre ea. Are doua capete unul cu peri din silicon si altul cu peri sintetici , eu sincera sa fiu folosesc mai mult cea cu peri din silicon pentru ca cealalta este putin cam dura pentru tenul meu si acest lucru nu-mi place.
 Eu o folosesc impreuna cu un gel de curatare ( dimineata si seara ) tot de la Avon si pot sa spun ca curata foarte bine tenul si dupa ce o folosesc imi simt tenul mult mai curat , si mai folosesc tot de la ei gelul exfoliant pentru puncte negre , nu pot sa spun ca face ceva in privinta puctelor negre dar imi curata tenul atat de bine si ramane foarte catifelata pielea dupa folosirea lui . Imi place foarte mult acest exfoliant il folosesc cam la 2 zile seara , in rest folosesc gelul normal de curatare.
 Fetelor sincer va spun ca nu regret ca am cumparat aceasta perie , ce regret este ca nu au bagat-o mai repede in catalog sa o pot lua .






Voi ati incercat aceasta perie ? Daca da , astept si parerea voastra mai jos in comentarii :*

Va pup , o zi frumoasa :* !



Comentarii

Postări populare