Produse terminate luna August 2016



   Buna , frumoasele mele !


  A venit momentul sa va povestesc despre produsele terminate in luna August si sa aflati parerea mea despre ele.
  Voi incepe cu samponul meu preferat si anume cel de la Clear , am revenit din nou la el si am scapat de matreata , curata parul foarte bine si nu voi mai incerca de acum alte sampoane pentru ca fac matreata de la ele.




  Am terminat si unul de la Nivea , curata si el parul bine dar a doua zi de la folosire ma manca scalpul de la el si nu-l voi mai recumpara.




  Am terminat si un balsam de par de la Avon care mi-a placut destul de mult , dar daca ar fi sa aleg intre el si cel de la Kallos , clar Kallos este preferatul meu.




  Am mai terminat si o masca de par Omia care nu imi place absolut deloc , are un miros oribil si nu face absolut nimic  .




  De la Avon am terminat un ser pentru par care imi place foarte mult , nu ma pot desparti de serurile pentru par de la Avon , merita cumparate.




  Tot de la Avon am terminat si apa pentru fata cu trandafir , mi-a placut si cu siguranta o voi recumpara.




  Arunc tot la de Avon un balsam de buze care nu mi-a placut de la inceput pentru ca avea un miros ciudat si nu l-am folosit.




  Am terminat si doua paste de dinti , voi incepe cu cea care nu-mi place absolut deloc si anume Thera med stiti parerea mea despre ea.




  Si Colgate MaxFresh care este preferata mea .




  De la Avon am terminat o lotiune pentru corp cu rodie care mi-a placut , este o crema lejera ce intra repede in piele si are un miros foarte placut.




  Am mai terminat si o mostra de lotiune care la fel are un miros placut si intra repede in piele .




   Am terminat 3 geluri de dus de care nu sunt foarte incantata si pe care cu siguranta nu le voi recumpara.






  Am terminat gelul meu intim preferat si anume cel cremos de la Avon , merita incercat fetelor.




  De la Nivea am terminat un deodorant care avea un miros placut si cam atat , pata hainele si nu ma proteja impotriva transpiratiei.




  Am terminat si un spary racoritor pentru picioare care mi-a placut si cu siguranta il voi recumpara.




  De la Balea am terminat un dezinfectant pentru maini care avea un miros foarte placut si curata foarte bine mainile.



  A venit timpul sa schimb si peria pentru par , pe care am recumparat-o din nou .




  Am terminat si 3 pachete de servetele umede .





  Si tot din Lidl am terminat si o cutie de servetele cosmetice .




  Am terminat si un lac incolor care a fost foarte ok si merita cumparat.




  Si dupa cum bine stiti ca fac unghii , am terminat cateva produse despre care nu o sa vorbesc separat , va spun ca toate merita cumparate .








  Am terminat si de la Persil o punga cu perinute , spala bine , miroase bine merita cumparate.




  Iar pentru casa , am un set de pungi menajere si pungii pentru gheata .




  Iar scumpul meu iubit a terminat si el aparatele lui preferate de ras de la Gillette si un gel de dus de la Nivea care ia placut foarte mult.





Acestea au fost produsele , o zi frumoasa :* !


  































Comentarii

Postări populare