Produse terminate Aprilie 2017




   Salutare , ce faceti dragele mele ? A venit timpul sa va prezint produsele terminate in luna Aprilie si sa va spun parerea mea despre ele .
  Pentru inceput vreau sa va povestesc despre 2 parfumuri pe care le-am terminat , unul este de la Oriflame si unul de la Avon. Cel de la Oriflame este Eclat Femme Weekend care sincer nu prea ma impresionat , avea un miros plcut de nu persista deloc pe pielea mea , ma dadeam acum cu el si mai mult de 15-20 min nu rezista . Cel de la Avon Alpha pentru Ea este un parfum care pe langa ca miroase super bine mai si persista , mi-a placut asa mult inca l-am si recumparat deja .





Am teminat si un sampon de la Clear , stiti ca pe acestea le recumpar mereu , curata bine parul si nu imi cauzeaza matreata.




Am terminat si 2 pliculete cu masca de la Dm , sunt acele masti pe care le aplici si dupa 15 minute trebuie sa le dai jos cu apa , nu au fost ceva masti minune dar dupa folosire imi simteam pielea mai fina la atingere .




Am terminat si cutiuta cu minuni de la Oriflame , eu am folosito pe coate si genunchi pentru ca aveam pielea mai uscata si a fost super buna.





A venit timpul sa schimb si buretele pentru baie , mi-a palcut mult acest burete era de la Avon si sincer va spun merita cumparat.




Am terminat si un spumant de baie cu caspsuni pe care l-am folosit ca si gel de dus si a fost ok . Si inca un gel de dus de la Balea care si el a fost ok , eu vreau de la un gel de dus sa curete bine pielea si cam atat , daca am nevoie de hidratare folosesc o lotiune.





Si iubitul meu a terminat un gel de dus , avea un miros foarte fresh si merita incercat.




Din Lidl am terminat un set de aparate de ras , imi plac si le-am recumparat deja.Si iubitul meu a terminat aparatele lui preferate pentru ras , pe acestea le recumpara mereu.





Am terminat si o acetona din Dm , ca acetona este foarte buna dar cand apesi pe pompita iasa prea mult produs .




Am si 2 pachete de servetele umede , sunt nelipsite servetele la noi in casa .




Am terminat si 2 spray-uri pentru camera , ambele aveau un miros placut dar cel de la Glade imi placea mai mult.




Am terminat si o pudra acrilica transparenta pentru unghii , stiti ca este ok .




Arunc un gel negru pentru ca nu se usuca deloc in lampa .



Arunc 2 pensule , una este pentu acilic si a fost buna iar cealalta este pentru gel dar nu este buna de nimic , am dat banii deageaba doar aspectul este de ea ( este cea din dreapta ).




Acestea au fost produsele , sper ca va placut si ca va ajutat.
Va pup , o zi frumoasa :* !!




Comentarii

Postări populare