Project Pan Mai 2017




   Buna , acum cateva luni am vazut pe canalul de youtube a lui Teo Stanescu un videoclip care se numea Project Pan , in care prezenta cateva produse pe care vrea sa le termine , unele ii placeau ,a tele nu sau trebuia sa se apropie termenul de expirare si astazi am zis ca vreau sa fac si eu acest proiect , pentru ca mi-am dat seama ca am cateva produse care trebuie sa le termin cat mai repede.
  Primul cu care vreau sa incep este o lotiune cu unt de cacao si cocos , la aceasta lotiune nu-mi place deloc mirosul pentru ca atunci cand o aplic pe pielea miroase efectiv a lapte si ramane mirosul pe piele cam jumatate de ora , in rest ea ca lotiune nu este cea mai hidratanta dar este ok pentru o piele normala .




Inca un produs care ma dejamagit este gelul pentru puncte negre de la Avon , eu il aplicam pe nas , il lasam sa se usuce si cand il indepartezi iti smulge puful de pe nas si cam atat nu scote absolut deloc punctele negre , ma bucur ca mai am putin si il termin .




Mai departe am un lapte demachiant de la Nivea ( imi cer scuze ca este intors ) care imi place , eu il folosesc pentru damachierea ochiilor ma usutura putin ochii de la el si asta poate pentru ca pun eu mai mult produs , rimelul il indeparteaza putin mai greu dar fardurile , creion sau tusul il indeparteaza foarte usor.




Tot un produs care imi place este apa de fata cu trandafiri , motivul pentru care am puso in acest proiect este ca vreau sa o folosesc mai des pentru ca imi place dar tot uitam sa o folosesc si am zis ca poate acum o voi folosi zi de zi .




Un produs care imi place si nu este samponul uscat de la Avon , ce pot sa spun de el este ca, cateodata observ ca reduce sebumul cateodata nu si sincer eu nu sunt cu sampoanele uscate si vreau sa-l gat cat mai repede si sa nu-l mai recumpar .




Mai departe am un  ulei pentru masaj tot de la Avon , acest produs imi place dar sincer eu sunt cu lotiunile de corp care intra repede in piele , acesta fiind ulei nu intra asa repede si parca nu am rabdare sa masez atata :)) !




Tot de la Avon am un spray pentru par , eu il folosesc atunci cand imi intind parul sau il usuc cu uscatorul , in ultimul timp am uitat de el si acum cu acest proiect vreau sa-l termin si sa nu-l mai recumpar.




Inca un produs de la Avon si anume o crema nuantatoare care este destul de ok , dar eu nu ma prea machiez si vreau sa-l gat pentru ca mai cateva luni si trebuie sa expire , l-am folosit aseara dar eu am cateva cosuri si parca nu eram data cu nimic pe fata , trebuie sa-l mai folosesc sa-mi fac o parere finala despre el.




Si ultimul produs este o creama micuta pentru maini si acesta a puso pentru ca uit mereu sa ma dau cu crema si poate acum imi voi aminti mai des si trebuie sa expire peste cateva luni si imi pare rau sa o arunc.




Ei bine dragele mele , acestea au fost produsele sper sa va placa acest articol si sa va faceti si voi un Project Pan daca aveti produse care vrei sa le consumati cat mai repede.
In urmatorul articol cu produse terminate o sa vedeti si produsele pe care le-am terminat si daca mi-am schimbat parerea sau a ramas la fel .
Va pup , o zi frumoasa :* !!



Comentarii

Postări populare