Gel pentru curăţare revitalizare şi tratarea tenului Avon - Review

  Buna , dragele mele !

  In primul rand vreau sa-mi cer scuze ca nu am  mai postat de cateva zile , dar nu am avut timp si nici idee despre ce vreau sa scriu.
  Asa ca astazi o sa vorbim despre gelul de curatare de la Avon , incep prin a spune ca eu il folosesc impreuna cu peria pentru masaj facial tot de la ei . Acum sa vorbim despre gel , imi place pentru imi curata tenul , il lasa mai catifelat si imi simt fata mult mai curata dupa ce-l folosesc , daca il folositi cu o perie electrica pentru fata va curata si mai bine tenul . Ceea ce nu imi place la el este ca pe zonele unde am cosuri ma ustura atunci cand ajung cu el , in rest ca gel de curatare este foarte ok.
Il folosesc la 1-2 zile pentru ca nu imi place senzatia de usturime in zonele unde am cosuri , de recumparat nu il voi mai recumpara pentru ca are prea mult alcool pentru tenul meu , dar tot de la ei vreau sa incerc si celelalte geluri de curatare sa vad daca si acelea au la fel de mult alcool sau sunt mult mai potrivite pentru tenul meu.











Sper ca va ajutat articolul meu !
Va pup , o zi frumoasa :*

 

Comentarii

Postări populare