NOTD - Essence , Avon Gel finish , Gabrini

  Buna , dragele mele !

  Astazi vreau sa va prezint manichiura realizata cu produse de la : Essence , Avon si Gabrini . Pentru inceput am aplicat Essence 2 in 1 base & top coat , dupa ce sa uscat am aplicat 2 straturi pe toate degetele Avon Gel finish ( nu stiu sa va spun nuanta ) iar pe inelar am aplicat de la Gabrini putin sclipici si la final top coat-ul de la Essence .
  Vreau sa va spun ca imi place enorm de mult oja de la Avon , o am de ceva timp si nu prea am folosito pentru ca la inceput nu prea ma incantat culoarea , dar acum ca am aplicato din nou , sunt foarte incantata de ea si cu siguranta o voi folosi mai des :d .
Am ales sa folosesc aceasta nuanta pentru ca am simtit ca nu vreau ca unghiile mele sa iasa in evidenta , voi folosi mult timp de acum incolo oje , pentru ca imi las unghiile sa respire dupa acryl si gel.
  Sper sa va placa manichiura simpla realizata de mine :* !











O zi frumoasa ! 



Comentarii

Postări populare