Produse terminate luna Iunie 2016

  Buna , frumoasele mele !


   Astazi vreau sa va povestesc putin despre produsele terminate in luna Iunie , sa va spun parerea mea despre ele , daca mi-au placut sau nu . 
  Voi incepe cu crema de noapte de la Avon , Anew Clinical E-Defence care imi place foarte mult o aplicam in fiecare seara pe fata si uneori pe gat , imi lasa fata foarte fina la atingere si dimineata o aveam la fel de fina si catifelata , am ramas foarte placut impresionata si cu siguranata o voi recumpara .


  Am reusit sa termin si samponul uscat de la Oriflame , stiti parerea mea despre el pentru ca am facut si un review ( https://blogcerasela.blogspot.ro/2016/05/sampon-uscat-volume-boost-oriflame.html )


  Am terminat pentru par uleiul de argan de la Avon , imi place foarte mult si il voi recumpara cu siguranta.


  Tot pentru par am terminat si balsamul de la Kallos care imi place extrem de mult , imi lasa parul foarte fin , usor de descurcat si are un pret foarte bun , merita cumparat.





  Am terminat si pasta de dinti de la Colgate MaxFresh care stiti ca-mi place si mereu o voi recumpara.


 De la Avon am terminat gelul de dus si sapunul lichid din gama Senses Lagoon , imi plac foarte mult au un miros fresh de vara merita incercate.


  Am terminat si 3 deodorante , voi incepe cu cel de la Puma time to play care mi-a placut foarte mult , are un miros  placut si pot spune ca protejeaza destul de bine.


  Am terminat si deodorantul Avon Instinct si acesta miroase bine dar nu protejeaza la fel ca cel de la Puma .


  Am terminat si de la Dove un deodorant de care sunt foarte dezamagita , lasa urme albe si pateaza foarte urat hainele si chestia cea mai naspa e ca nu se mai duc la spalat petele lasate de el , nu-l voi recumpara.


  Am terminat si un parfum care uneori mi-a placut alteori nu , la inceput nu imi placea deloc iar cand am ajuns la jumatate a inceput sa-mi placa si acum imi pare rau ca sa terminat.


  Am mai terminat si mini apa de parfum de la Avon Rare Pearls pe care o voi recumpara in varianta mare cu siguranta.


  Am terminat si 3 pachete de servetele umede , imi plac toate sunt foarte bune sa le ai in casa.


  Am terminat si servetele mele intime preferate din Lidl.


  Sa ramanem tot in zona intima si am terminat 2 pachete de absorbante zilnice de la always , imi plac si le voi recumpara cu siguranta.


  Am terminat si balsamul meu de rufe preferat si anume cel de la Cocolino , imi place acest balsam pentru ca are un miros placut si ramane parfumul sau in haine cateva zile.


  Si iubitul meu a terminat de la Nivea deodorantul invisible for black & white care ia placut foarte mult.


  De la Oriflame din gama Discover a terminat un gel de dus care la fel ia placut.


  Iar ultimul lucru , a terminat aparatele lui preferate de ras si anume cele de la Gillette.


  Acestea au fost produsele terminate de mine si iubitul meu in luna Iunie , sper  ca va placut.

O zi frumoasa !
















Comentarii

Postări populare