Unboxing Avon Campania 09/2016

  Buna , dragele mele ! :*

  Astazi revin pentru voi cu un nou unboxing de la Avon campania 09 . Pentru inceput o sa va arat ce mi-am cumparat eu si ce am avut pe comanda , sa incepem :




Geanta colorata tip postas






Portofel colour block








Acum sa vedem ce am avut pe comanda :



Deodorant cu bila Summer White Sunset




Set Full Speed 

Apa de toaleta Full Speed ( 75 ml )
Gel de dus pentru par si corp Full Speed ( 250 ml )
Deodorant spray Full Speed ( 150 ml )
Deodorant antiperspirant Full Speed ( 50 ml )





Perle bronzante Avon Glow




Crema de zi nutra effects ageless advanced SPF 20





Gel de dus Garden of Eden 720 ml




Lichid emolient calmant cu saruri Epson




Spray deodorizant pentru picioare si incaltaminte




Spray pentru picoare pentru neutralizarea mirosurilor




Oferta 2 geluri de dus cu doar 10,98 lei

Gel de dus Brazil Waterfall ( 250 ml )
Gel de dus Lagoon ( 250 ml )





Lotiune cu beta-caroten inainte de expunerea la soare





Crema protectie solara rezistenta la apa pentru copii SPF 50




Iar pentru clientele mele am comandat si cateva mostre 




Sa va prezint si cataloagele :* 




My Avon Magazine 




Ofertele pentru reprezentanti



Catalogul campaniei C11




Aceasta a fost comanda mea in campania 09 , nu am avut foarte multe produse dar sper sa va fi placut unboxing-ul.

Va pup cu drag :*
O zi frumoasa :* !







Comentarii

Postări populare