Ce produse mi-am comandat de la Avon


   Buna fetelor , astazi am zis sa va arat ce produse mi-am cumparat in campania 3 de la Avon , nu am mai facut de ceva timp un articol despre produsele comandate de la Avon si am zis ca astazi este timpul.
O sa incep prima data cu fondul de ten Avon True despre care am auzit doar cuvinte de lauda si am vrut sa-l testez si eu  , daca o urmariti pe Alina Fordon stiti ca iei ii place acest fond de ten .Eu l-am luat in nuanta Light Nude si abea astept sa-l pun la treaba .Daca va intereseaza il gasiti in 9 nuante si pretul lui este pana in 30 lei.
Urmatorul produs este un fard de obraz si iluminator in nuanta Sweet Talk , ca si prima impresie dupa ce am facut swach pot sa spun ca nu este un produs foarte pigmentat dar acum ramane sa il folosesc si pe ten si revin atunci cu parerea finala.


  Tot la recomandarea Alinei mi-am cumparat si tratamentul de noapte 5 in 1 pentru tratarea cosurilor deoarece eu am cosuri in zona barbiei si as vrea sa scap cat mai repede de ele si vreau sa vad daca acest produs face ceea ce spune,o sa revin cu poze inainte si dupa dar asta dupa ce il folosesc mai mult timp .
Mi-am cumparat si un balsam de buze Avon Care cu iasomie , sincer imi plac balsamurile lor de buze pentru ca ofera putina hidratare buzelor si eu le folosesc in fiecare dimineata si seara.
Ultimul produs este un deodorant cu bila care la fel imi place si il folosesc in fiecare seara dupa dus , tot timpu le iau in alta aroma ca sa nu ma plictisesc de ele.


Acestea au fost produsele comandate de mine in acesta campanie , as fi curioasa sa stiu voi ce produse v-ati achizitionat ?:*
Va pup , o seara linistita !

Comentarii

Postări populare