Prima impresie - Mascara pentru volum Avon True Colour Ultra Volume


   Buna dragele mele , astazi vreau sa va spun prima mea impresie despre noua mascara pentru volum de la Avon ce se va lansa in campania 4 . Pentru inceput sa va spun cateva detalii despre acest rimel , are un complex inovator smartfibre care aduce 3 beneficii : 
  • Ultra volum - Fibrele cu forme diferite asigura volum si lungime intreaga zi.
  • Ultra multiplicare - Formula umple golurile si creeaza instant un aspect plin al genelor.
  • Ultra densitate - Peria in forma de migdala ridica genele de la radacina si intensifica densitatea la 100%. 
Acest rimel este rezistent la apa , nu se intinde si trebuie sa ne ofere un volum extrem si o sa-l gasim in catalog la pretul de 19.99 lei .


  Sa va spun acum si parerea mea sincera despre acest rimel , astazi este a doua oara cand il incerc si pot sa va spun ca intradevar va da volum , si o sa vedeti pentru ca am si poze unde va arat diferenta. In pozele de mai jos sa stiti ca eu am aplicat doar un start si asta sa va dati seama daca intradevar va ofera volum din prima asa cum ne promit cei de la Avon , nu este un volum extrem asa cum scrie in carte dar il puteti obtine daca aplicati doua starturi.Se poate observa ca nu incarca deloc genele si pot sa va confirm ca este rezitent la apa pentru ca am reusit cu greu sa imi demachiez ochii ( eu pentru ochii folosesc laptele demachiant de la Avon si imi demachiaza foarte repede rimelul obisnuit).
  Ca si incheiere pot sa va spun ca imi place acest rimel si nu credeam ca poate se le dea un volum asa natural genelor fara sa le incarce, merita incercat !



O zi frumoasa , va pup !:*

Comentarii

Postări populare