Unboxing Pink Panda - Essence,Catrice &Makeup Revolution + swach




   Buna fetelor , astazi vreau sa va arat ce produse mi-am achizitionat de pe site-ul celor de la Pink Panda , este prima data cand plasez o comanda la ei si cu siguranta nu va fi ultima.Am plasat comanda in data de 2 Februarie  iar  pe data de 7 Februarie am fost anuntata pe mail ca coletul meu a fost predat curierului iar astazi in data de 13 am primit coletul,sincer credeam ca va ajunge mai repede dar scria clar in mail ca va ajunge in maxim 5 zile lucratoare si asa a si fost.Daca ii urmariti pe pagina de facebook o sa vedeti ca au zilnic 30-40% reducere la anumite seturi si produse .
  Avem dreptul sa returnam produsele in termen de 44 de zile daca nu am fost multumite de calitatea lor , pe site au doar produse originale si nu sunt testate pe animale , ceea ce ma bucura sincer.
Sa va prezint acum si produsele , pentru inceput mi-am cumparat 3 pensule de la Essence la un pret foarte accesibil .O baza de machiaj si o pudra de la Catrice si nu in ultimul rand motivul pentru ca am plasat comanda o paleta de la Makeup Revolution , va las mai jos link catre produse in caz ca va intereseaza.

  • Pensula pentru aplicarea si estomparea fardului de pleoape ( link )
  • Pensula pentru fard de pleoape ( link )
  • Pensula de machiaj pentru aplicarea fardului de obraz ( link )
  • Ser/baza de machiaj pentru fata ( link )
  • Pudra compacta cu finisaj mat ( link )
  • Paleta farduri ( link )



 




Aceasta a fost comanda , va pup si o zi frumoasa ! :*

Comentarii

Postări populare