Rutina mea de ingrijire a tenului




   Buna fetelor, astazi vreau sa va prezint ce produse folosesc pentru ingrijirea tenului si parerea mea in cateva cuvinte despre ele.Voi incepe cu produsele pentru curatarea tenului si primul produs despre care vreau sa vorbesc este spuma de curatare Clearskin de la Avon , ia promite sa curete pielea penetrand porii ,ajuta la curatarea petelor de la acnee,racoreste si formeaza spuma la contactul cu pielea.Eu folosesc aceasta spuma dimineata , agit tubul si apoi aplic doua pompite de spuma in palme , aplic pe ten si incep sa masez cu mainile cam 1 minut , ce pot sa spun este ca curata tenul usor si imi simt fata mai curata , in legatura cu petele de la acnee nu pot sa spun ca face ceva pentru ca eu am  cateva cosuri in zona barbiei si nu am observat sa dispara mai repede petele ramase de la cosuri .
 Urmatorul produs este un gel revigorant pentru toate tipurile de ten ce promite sa curete pielea in profunzime fara sa o supraincarce , sa inlature machiajul , sa improspateze pielea si sa o energizeze. Mie imi place sa folosesc acest gel seara impreuna cu peria de curatare , aplic o cantitate de gel in palma masez iar apoi aplic pe ten pana se face ca o spuma si vin cu peria de curatare .Ce pot sa spun despre el este ca  curata tenul dar nu chiar in profunzime , cat despre inlaturarea machiajul nu am incercat sa vad .
 Ultimul produs pentru curatarea tenului este un exfoliant pentru fata cu apa de nuca de cocos ce promite sa indepateze stratul de celule moarte, sebumul, machiajul şi impurităţile şi menţine hidratarea pentru a conferi pielii netezime, catifelare şi împrospătare, cu un delicat parfum de nucă de cocos.
Ce pot sa spun despre el este ca intradevar exfoliaza destul de bine tenul si il simti foarte curat dupa folosire , eu il folosesc cu peria de curatare si sunt tare multmita de el , nu am incercat sa imi indepartez machiajul cu el si nu pot sa spun daca functioneaza , il folosesc la demachiere dar dupa ce am folosit produsele pentru demachiere inainte.



   Sa vorbim acum si despre hidratarea tenului , dupa ce am gatat de curatat tenul imi aplic o crema lejera pentru zi de la Anew Nutri-Advance ce promite sa hraneasca pielea si sa o hidrateze , aceasta crema este pentru tenul normal sau mixt.Ce pot sa spun despre ea este ca hraneste pielea , o lasa fina la atingere si nu ai senzatia ca te strange fata cum o fac alte creme.
 Crema care o folosesc seara dupa curatarea tenului este tot din gama Anew Nutri-Advance dar este pentru tenul uscat si foarte uscat , nu pot sa spun ca am un ten foarte uscat dar acum in sezonul mai rece imi place sa o folosesc pentru ca hidrateaza foarte bine tenul si il lasa fin la atingere , este a doua sticluta pe care o cumpar si sunt tare multumita.
 Sa nu uitam si de hidratarea buzelor care este forte importanta , eu folosesc in fiecare dimineata si seara un balsam de buze de la Avon Colour Trend cu miros de capsuni , este un balsam foarte ok , hidrateaza buzele si eu asta cer de la un balsam.


Acestea au fost produsele , va pup si o zi frumoasa !:*
P.S : Urmeaza sa va vorbesc in urmatorul articol si despre ce masti folosesc pentru ten .


Comentarii

Postări populare