Unboxing Pink Panda : Real Techniques , Makeup Revolution & Essence




   Buna fetelor , astazi am pentru voi un nou unboxing Pink Panda , pentru ca am fost multumita de prima comanda ( o gasiti aici ) am zis sa mai plasez una pentru ca aveam nevoie de un buretel de machiaj bun si un iluminator . Nu am multe produse dar am zis sa vi le prezint si voua poate va intereseaza si vreti sa vi le achizitionati .
Primul pe lista era buretelul de machiaj si pentru ca am auzit multe fete ca il lauda am vrut sa-l am si eu neaparat , inca nu am apucat sa il testez dar in caz ca nu este bun revin cu parerii.Aveam nevoie si de un iluminator si cel de la Makeup Revolution mi sa parut fain si la un pret foarte bun , si am zis ca merita sa-i dau o sansa.Iar ultimele doua produse sunt pensule de la Essence , am fost multumita de primele comandate si am zis ca merita sa imi iau si altele , mai ales ca au un model frumos si un pret foarte bun , au perii destul de moi si aplica fardul foarte bine. Va las mai jos link catre fiecare produs .


  • Burete de machiaj Real Techniques ( link )
  • Iluminator ( link )
  • Pensula 2 in 1 pentru corector si contur ( link )
  • Pensula pentru iluminator ( link )




Acestea au fost produsele , va pup si va doresc o zi frumoasa ( chiar daca este frig si ninge ) !:*

Comentarii

Postări populare