Avantajele manichiurii cu acryl

Buna , dragele mele !

Astazi vreau sa va spun cateva avantaje ale manichiurii cu acryl , de cand am aflat de acryl , eu una imi fac unghile doar cu el. Asa ca am zis sa va spun si voua cateva din avantajele acrylului , maine voi posta si dezavantajele acrylului!

Are un aspect frumos pe unghie si atrage toate privirile asupra celei care le poarta.
Acrilul poate fi modelat cu usurinta in orice forma doresti: migdala, patrat, oval, rotund.
Pe unghie se poate aplica aproape orice model, strasuri, piercinguri.
Lungimea unghiilor cu acril nu este o prolema: poti opta pentru unghii scurte, medii sau lungi.
Extensiile cu acril necesita retus la un interval foarte mare de timp 2-3 saptamani.


Daca ti se rupe/strica o unghie o poti repara si tu acasa.
Poti aplica singura, acasa oja pe constructia cu acril.
Unghiile cu acril sunt rezistente (fiind realizate dintr-un amestec dintre un monomer si un polimer) si relativ flexibile.
Unghiile cu acril nu deformeaza aspectul unghiei naturale.
Ungiile cu acril nu necesita folosirea lampei UV pentru uscare, spre deosebire de unghiile cu gel.



O zi frumoasa !

Comentarii

Postări populare