Colectia mea de parfumuri

Buna , dragele mele !
Astazi vreau sa va prezint micuta mea colectie de parfumuri , sa va spun parerea mea despre ele si daca pe viitor  le voi recumpara . Mai tarziu voi posta si colectia iubitului meu de parfumuri poate va dau ideii daca vrei sa faceti iubitului sau altei persoane un parfum cadou .

Sa incepem cu parfumul meu preferat din tot ce am incercat pana acum si care cu siguranta il voi recumpara, este :
 Apa de parfum Avon Attraction.



Urmatoarele parfumuri care imi plac si le voi recumpara sunt :

Apa de toaleta Avon Mesmerize



Apa de parfum Today



Apa de parfum Far Away Bella Sunset



Apa de parfum Avon Femme



Apa de toaleta Eclat Femme Wekend Oriflame


Apa de parfum Rare Pearls pe care il voi lua in varianta mare 


Apa de parfum Premiere Luxe pe care il voi lua in varianta mare



Apa de parfum Avon Instinct


Apa de toaleta Summer White





Iar acum va prezint parfumurile pe care nu le voi mai recumpara NICIODATA !


Apa de parfum Today Always 





Apa de parfum Today In Love



Apa de parfum Tendre Jasmin Yves Rocher



Apa de toaleta Rebeca Barban



Apa de toaleta Eclat Femme Oriflame



Apa de parfum Spirit am o relatie de iubire / ura



Apa de parfum din Lidl



Apa de parfum Rose Life



Apa de parfum Fleur de Romance




Cam aceasta este colectia mea de parfumuri.
Sper ca va placut.
Va pup cu drag :* !









Comentarii

Postări populare