Produse terminate luna Mai 2016

Buna, dragele mele !

  Astazi vreau sa va povestesc putin despre produsele terminate in luna Mai , sa va spun parerea mea despre ele , daca mi-au placuta sau nu . 
  Voi incepe cu singurul produs pentru par Samponul de la Elseve pentru parul lipsit de densitate in cantitate de 400 ml , de la o vreme imi plac mult sampoanele de la Elseve, eu inainte foloseam de la Clear dar dupa 2 ani in care am folosit doar clear deja nu-si mai facea efectul si a inceput sa-mi apara matreata si am zis sa vad cum sunt cele de la Elseve si am ramas placut impresionata , fac spuma , curata foarte bine parul si cel mai important nu am facut matreata de la el .



  Am terminat si o pasta de dinti de la Colgate MaxFresh la 100 ml  , imi plac foarte mult pastele de dinti de la ei , curata bine dinti si lasa o respiratie placuta .


  Am terminat si un gel de dus cu rodie si mango la 200 ml , imi plac foarte mult gelurile de la Avon , sunt gelurile mele de dus preferate , acesta cu rodie si mango are un miros foarte placut , nu este un gel de dus wow  , este un gel de dus obisnuit.


  Tot de la Avon am folosit gelul de dus si sapunul lichid din gama Senses Mystiqe , sunt cremoase , sapunul lichid lam folosit si pe ten si imi lasa tenul mai catifelat , le recomand.


  De la Cien am terminat un sapun lichid cu mere , miroase foarte bine si nu lasa mainile uscate , merita cumparat.


  Am terminat si un gel intim Simply delicate de la Avon cu miros floral , sincer nu prea mia placut pentru ca eu prefer ca gelul intim sa fie cremos si fara miros , acesta avea un miros prea tare pentru mine , dar ca gel intim este foarte bun.


  Sa ramanem tot in zona intima , am terminat un pachet de servetele intime din Lidl cu extract de musetel si ceai verde , imi plac foarte , foarte mult aceste servetele intime , au un miros foarte placut a ceai verde , cu siguranta le voi recumpara .


  Din Jumbo am folosit acest burete de baie , a fost un burete de baie ok si merita cumparat.



  Un produs care ma dezamagit de la prima utilizare , este aceasta pila de picioare de la Oriflame , nu imi place absolut deloc zici ca nici nu folosesti o pila , am folosit-o maxim de 2 ori , acum am de la Avon si imi place super mult sa o folosesc simt ca imi curata calcaiele foarte bine.



  Tot din Lidl recumpar mereu aceste servetele cosmetice , au un pret ok si sunt bune la sters diferite chestii.



  Am terminat si o pudra acrylica de la EzFlow este transparenta , a fost o pudra foarte ok , nu sare de pe unghie si este foarte rezistenta la lovituri , merita cumparata.



  Si scumpul meu iubit a terminat de la Nivea un gel de dus , ia placut mult , este un gel de dus mentolat si iti lasa o senzatie placuta pe piele .


  Si de la Gillette a terminat aparatele lui preferate de ras , pe acestea le recumpara mereu , sunt singurele care ii plac.


  Cam acestea au fost produsele folosite in luna Mai , daca si voi ati folosit unul din aceste produse sunt foarte curioasa ce parere aveti despre el , astept raspunsurile voastre in comentarii .

O zi frumoasa !
Va imbratisez cu drag :* :* !









Comentarii

Postări populare