Unboxing Avon Campania 08/2016

Buna , dragele mele !

   Astazi revin pentru voi cu un nou unboxing de la Avon Campania 08 , de data aceasta am avut o comanda putin mai mare ca data trecuta.
   Sa incepem cu produsele :)




Am avut pe comanda 2 spary-uri de corp de la Avon Natural.

Unul cu trandafiri si ciocolata


Spray de corp cu trandafiri si piersica 


Ser pentru par Instant Repair 7


Deodorant cu bila Avon Cherish


Mascara pentru alungire Lash in a Flash



Crema hidratanta de zi SPF 15


Crema de zi SPF 20 Nutra Effects Ageless Advanced 45+


Balsam de par Instant Repair 7


Crema depilatoare pentru parul facial


Sampon Hello Kitty


Burete de baie Senses


Gel de dus hidratant Brazil Waterfall 500 ml


Oferta de sezon - 3 produse cu 15.99

2 in 1 Sampon/Balsam cu aroma de cirese


Vopsea pentru desene pe piele Playful Pear


Gel de dus Ocean Surge




Crema de maini cu flori de cires


Gel de dus cu iaurt


Gel cremos pentru igiena intima


Lichid emolient calmant cu saruri Epsom


Spray deodorizant pentru picioare si pantofi cu lavanda


Gel de dus Garden of Eden 500 ml


Gel de dus Heaven Harmony 500 ml


Set - Spray parfumat Avon Cherish 
Crema de dus Indian Rituals


Am primit de la ei cadou si 2 mostre din gama Nutra Effects .



Sa va prezint si cataloagele :

Ofertele pentru reprezentanti


My Avon Magazine


Catalogul Campaniei 10


Aceasta a fost comanda mea din campania 8 , sper ca va placut.
O seara frumoasa ! :* :*











Comentarii

Postări populare