TAG- Beauty Questions Tag

Buna , dragele mele !
Astazi am decis sa mai fac un tag pentru voi si acesta va fi despre frumusete.
Sper sa va placa , va pup cu drag :* 

   1. Parul tau natural este cret sau drept?

   Parul meu natural este foarte putin ondulat.

   2. Iti vopsesti parul singura sau mergi la salon?

   Merg la salon , se intampla rar sa ma vopsesc , acum vreau sa merg din nou la salon pentru ca vreau sa ma fac blonda :) Va las mai jos poza cu blondul care vreau sa ma fac :*




    3. Porti in fiecare zi aceiasi coafura sau iti place sa le schimbi?

   De obicei il port prins sau in coc , cand merg undeva atunci il aranjez putin .

    4. Iti faci singura manichiura si pedichiura sau mergi la salon?

   Imi fac manichiura si pedichiura acasa .

     5. Cat de des iti schimbi oja de unghii?

   Eu imi pun unghii cu gel dar atunci cand las unghia sa respire ma fac oja si o schimb cam la 4-5 zile.

     6. Iti dai cu oja pe unghiile de la picioare si iarna sau doar vara?

   Vara ma dau tot timpul , iarna mai rar .

     7. Cat dureaza pentru tine sa-ti aplici machiajul?

   La cat de rar ma machiez , dureaza cam jumatate de ora .

     8. Ce machiezi mai intai? Ochii sau fata?

   Fata . 

     9. Colectionezi machiaje sau cumperi doar ce ai nevoie?

   Imi cumpar doar ce am nevoie , dar daca se intampla ce imi placa ceva chiar daca nu am nevoie o cumpar.

     10. Aplici un machiaj "full face" in fiecare zi?

   Nu , foarte rar se intampla sa ma machiez , imi place sa fiu cat mai naturala. Ma machiez putin cand merg undeva ( dar nici atunci tot timpul ) .

     11. Porti machiaj cand esti singura acasa sau cu familia?

     Nu !

     12. Ai iesi din casa fara machiaj?

   DA , tot timpul ies nemachiata .

     13. Cate produse high-end detii?

   Niciunul.

     14. Iti planuiesti outfit-urile de seara sau te decizi pe moment?

   Daca e ceva planuit, da, mi le pregatest de seara. Daca nu, pe moment.

     15. Ce inaltime ai?

    1,70

     16. Vorbesti vreo limba straina?

   Nu.

     17. Pastrezi o lista cu produse pe care vrei sa le incerci sau te uiti la alte bloguri/postari?

   Nu , daca imi place ceva iau .

     18. Cum ai inventat numele blogului?

     Am fost indecisa la nume si pana la urma am zis ca blogul sa poarte numele meu !

     19. Care este culoarea ta preferata?

   Albastru.

    20. Injuri?

   Rar , se intampla doar atunci cand ma enervez foarte tare.


     Daca v-a placut acest TAG, va invit cu drag sa-l preluati! Iar pe voi, cititoarele mele va invit sa-mi raspundeti la el in comentariu, mi-ar placea sa aflu cate ceva despre voi!

Comentarii

Postări populare