TAG - 25 intrebari .

Buna , pentru astazi am pregatit un tag cu 25 de intrebari , sper sa va placa.Daca mai doriti sa vedeti tag-uri la mine va rog sa ma informati si sa imi dati idei de tag-uri sau posturi .


1. Ai vreun animal ?

DA , am un caine din rasa Bullmastiff .


2.Numeste 3 lucruri care se afla acum langa tine . 

- Calculatorul
-Telefonul
-Iubitul meu


3.Cum este vremea afara in momentul acesta .

Este inorat sta sa ploua ! 

4.Conduci ?

Daaaaa ! 

5.La ce ora te-ai trezit azi dimineata ?

La 10:30 .

6.Cand ai facut ultima oara dus ?

Aseara . 

7.Care a fost ultimul film pe care l-ai vizionat ?

Nu ma stiu numele , era cu fantome.

8.Ce scrie in ultimul mesaj trimis ?

Bine.

9.Ce ton muzical ai ?

Imany - Don”t be so shy 

10.Ai vizitat alta tara ?

Daaa . Austria , Germania si Elvetia.

11.Iti place sushi ?

Nu am incercat sushi pana acum.

12.Iti iei medicamente ca sa adormi ?

Nu , nu iau medicament pentru a dormi !

13.De unde iti faci cumparaturile ?

Cumparaturile pentru casa ( mancare si tot ce e nevoie ) din Lidl , hainele din diferite magazine.

14.Cati frati ai ?

Am o sora :*

15.Ai laptop sau desktop ?



16.Cati ani o sa implinesti la urmatoarea aniversare ?




17.Porti lentile de contact ?

Nu .

18.Iti vopsesti parul ?

Lam vopsit o singura data , dar acum nu il mai vopsesc.

19.Ce planuiesti sa faci astazi ?

Am fost prin oras cu prietenul , iar acum sunt acasa.

20.Cand ai plans ultima oara ?

Nu mai stiu.

21.Care este toppingul preferat de pizza ?

Imi place pizza tuto cu ketchup .

22.Ce preferi : hamburger sau cheeseburger ?

23.Ai stat vreodata toata noaptea treaza ?

Nu , cel mai mult am stat pana la 3 noaptea.

24.Ce culoare au ochii tai ?

Caprui.

25.Poti sa simti diferenta dintre Pepsi si Coca-Cola ?

Nu fac diferenta , dar preferatele mele sunt :



Cam acesta a fost tag-ul , sper ca va placut.
Va pup pe toti , o zi frumoasa ! :*

Comentarii

Postări populare