Sampon uscat Volume Boost Oriflame - Review

Buna , dragele mele !

    Astazi vreau sa va vorbesc despre samponul uscat de la Oriflame Volume Boost . Lam cumparat anul acesta  cand eram reprezentanta la Oriflame , a fost primul sampon uscat folosit de mine , am fost foarte nerabdatoare sa-l incerc .
    Am primit coletul si am zis sa-l probez mai ales ca pe el scrie ca ofera si volum , pentru ca eu aveam nevoie de volum deoarece parul meu era spalat de 2 zile si incepea sa mi se unga la radacina.
Am pulverizat frumos la radacina iar apoi am masat asa cum vazusem pe net , prima impresie mia lasat-o mirosul placut dar el ca sampon nu a facut absolut nimic , volum zero si nu se vedea nici o diferenta , nu se observa ca eram data cu samponul uscat doar avea parul un miros placut atata tot.
    Am zis sa-i dau mai multe sanse , lam folosit si a doua zi dupa spalare cand parul meu era curat si nimic , mai am foarte putin in el pentru ca lam folosit sa vad poate , poate imi schimb parerea despre el , dar nu a fost asa.
    Pe viitor cu siguranta nu voi recumpara acest sampon uscat , vreau sa le incerc pe cele de la Avon , Balea si Batiste .
    Daca voua vi sa potrivit acest sampon va rog sa-mi scrieti in comenatrii cum lati folosit , poate nu am stiut eu cum sal folosesc !
O zi frumoasa , va imbratisez cu drag ! :*





Comentarii

Postări populare