Unboxing Avon Campania 07/2016

Buna dragele mele , astazi vreau sa va prezint coletul campaniei 7 de la Avon, nu am avut o comanda foarte mare , dar am zis sa va arat produsele :*




Am avut pe comanda 3 geluri cremoase pentru igiena intima fara parfum.


Luciu de buze Hello Kitty .


Set de inele Selena marimea 6 .




Ochelari de soare avon Classic Wayfarer .



Perie pentru masaj facial .


Gel de curatare pentru revitalizarea si tratarea tenului.


Mascara rezistenta la apa Boost it ! 
Nuanta Black .




3 rujuri de la Color Trend nuantele Passion si Doll Pink .





2 creioane de ochii  Color Trend nuantele Black si Midnight Blue .




Crema de maini cu fructe de macese .


Iar din ofertele pentru reprezentanti eu am luat aceste petale decorative .


Crema hidratanta de zi SPF 15 .


Daca aveam o comanda de minim 150 de lei si o crema NutraEffects primeam cu doar 1 leu Apa de parfum Avon Femme.


Avon te inspira Campania 8 .


My Avon Magazine .


Ofertele pentru reprezentanti.



Iar ultimul lucru Catalogul campaniei 9 .




Cam aceasta a fost comanda mea in campania 7 , sper ca va placut :*
Va imbratisez cu drag !
O zi frumoasa si plina de iubire ! :*

Comentarii

Postări populare